torsdag 7 januari 2010

second hand

God fortsättning på det nya året.


Härligt med snö och kallt ( fast kanske inte så här kallt , aldrig är man nöjd ) Inte mycket folk ute idag ( sitter väl hemma i värmen ) men de som kommer in till oss är hjärtligt välkomna . Många som behöver kläder till barnen säljer rätt mycket second hand så behöver ni något så titta in har kläder i strl 50-140 eller ni har kläder hemma som barnen växt ur så kom in med dem så säljer vi dem åt er. Jag tycker det är perfekt för jag är sån som inte orkar lägga ut på tradera eller att komma ihåg att skicka iväg dem, det brukar vara problemet.

Så här ser vår lilla second hand hörna ut. Vi sätter priser efter märke och kvalité men vi är inte dyra t ex polarn och pyret tröja mellan 20-40 kr , katvig leggings mellan 30-50 kr, hm,lindex, tröja mellan 10-20 kr så det är helt klart värt att titta in.

Nu ska jag fortsätta prisa vidare fick in mycket pojkkläder i strl 86-92 och skor strl 25 jättefina

ha det bra kram / maja

1 kommentar:

  1. HejHej Maja!!

    Jag har två påsar med Kläder till butiken nu.
    Strl. 98/104....tänkte kanske Dominika ville kolla det först.

    Jag lämnar nog det på Måndag!!

    Kram Malin

    SvaraRadera